افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

“خاندان اژدها” به سلطنت خود ادامه می‌دهد: فصل سوم سریال تمدید شد!

به گزارش بازیگر 360 ، در حالی که هنوز چند روز تا پخش فصل دوم سریال “خاندان اژدها” باقی مانده، شبکه HBO خبر خوشی برای طرفداران این سریال فانتزی دارد. این سریال که پیش درآمدی بر “بازی تاج و تخت” محسوب می‌شود، برای فصل سوم تمدید شد.

خاندان اژدها به HBO باز می‌گردد: تمدید سریال برای فصل سوم

فصل دوم “خاندان اژدها” از 16 ژوئن 2024 (27 خرداد 1403) از شبکه HBO و سرویس استریم مکس پخش خواهد شد. با توجه به استقبال منتقدان و تماشاگران از فصل اول، تمدید این سریال برای فصل سوم چندان غافلگیرکننده نیست.

فصل دوم “خاندان اژدها” در 8 قسمت تولید شده و انتظار می‌رود فصل سوم نیز در 8 تا 10 قسمت ساخته شود. همچنین زمزمه‌هایی از ساخت فصل چهارم این سریال نیز به گوش می‌رسد.

رایان کندال که در ساخت دو فصل اول “خاندان اژدها” حضور داشته، برای فصل سوم نیز باز خواهد گشت.

هنرمندان برجسته‌ای مانند مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین، تام تیلور، کلینتون لیبرتی، جیمی کنا، کیران بیو، تام بنت، وینسنت رگان و ابوبکر سلیم در فصل دوم “خاندان اژدها” به ایفای نقش پرداخته‌اند.

“خاندان اژدها” بر اساس کتاب “آتش و خون” اثر جرج آر. آر. مارتین ساخته شده و داستان خاندان تارگرین را 300 سال پیش از وقایع “بازی تاج و تخت” روایت می‌کند.

علاوه بر “خاندان اژدها”، سریال “شوالیه‌ای از هفت قلمرو: شوالیه خاردار” نیز به عنوان یکی دیگر از اسپین‌آف‌های دنیای “بازی تاج و تخت” در حال ساخت است. انتظار می‌رود این سریال در سال 2025 پخش شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا