افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

دنیا مدنی یک سالگی ازدواجش را با انتشار عکس‌های عروسی‌اش جشن گرفت!

به گزارش بازیگر 360 ، دنیا مدنی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار تصاویری از مراسم عروسی خود در اینستاگرام، اولین سالگرد ازدواجش را جشن گرفت.

عروسی دنیا مدنی در نهایت با انتشار عکس‌ها فاش شد!

دنیا مدنی یک سالگی ازدواجش را با انتشار عکس‌های عروسی‌اش جشن گرفت! دنیا مدنی یک سالگی ازدواجش را با انتشار عکس‌های عروسی‌اش جشن گرفت!

مدنی در این پست نوشت: “امروز “ما” شدنمون یک ساله شد. ۳۱٫۵۳۶٫۰۰۰ ثانیه عاشقانه. یک جایی تو زندگیم حتما یک کار خوبی کردم که جایزه‌اش تو بودی. دوستت دارم با بند بند وجودم.”

او در ادامه با اشاره به اینکه مجبور به انتشار عکس‌های عروسی‌اش شده است، نوشت: “پ.ن: متاسفانه انگار دیگه در فرهنگ ما با وجود فضای مجازی نمیشه یک چیزهایی رو خصوصی نگه داشت…”

مدنی که 37 سال سن دارد، تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله “ابد و یک روز”، “لاتاری”، “دلدادگان”، “هم‌رفیق” و “آن با لباس گل رز” ایفای نقش کرده است.

انتشار عکس‌های عروسی دنیا مدنی با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شده است. برخی از کاربران به او تبریک گفته‌اند و برایش آرزوی خوشبختی کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر از اینکه او مجبور به انتشار عکس‌های خصوصی زندگی‌اش شده است، ابراز تاسف کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست که چرا مدنی تصمیم گرفته است تا پس از گذشت یک سال از ازدواجش، عکس‌های عروسی خود را منتشر کند. با این حال، به نظر می‌رسد که او به دلیل فشارهای فضای مجازی مجبور به این کار شده است.

این اتفاق بار دیگر نشان می‌دهد که حفظ حریم خصوصی در دنیای امروز کار بسیار دشواری است. افراد مشهور به دلیل حضور دائمی در فضای مجازی، دائماً در معرض دید عموم هستند و به همین دلیل حفظ حریم خصوصی برای آنها دشوارتر از افراد عادی است.

امیدواریم که دنیا مدنی و همسرش در زندگی مشترک خود خوشبخت باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا