افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

امیلی بلانت به جمع بازیگران جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ پیوست!

به گزارش بازیگر 360 ، امیلی بلانت در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ، کارگردان نامدار هالیوود، به ایفای نقش خواهد پرداخت. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن اعلام نشده، به عنوان یک رویداد سینمایی با جلوه‌های ویژه و داستانی حماسی توصیف می‌شود.

بلانت در فیلمی حماسی از اسپیلبرگ: سفری به دنیای داستانی و جلوه‌های ویژه!

داستانی از اسپیلبرگ با فیلمنامه‌ای از کوپ

فیلم جدید اسپیلبرگ بر اساس داستانی اورجینال از خود او و با فیلمنامه‌ای از دیوید کوپ، نویسنده نام‌آشنا هالیوود، ساخته خواهد شد. کوپ سابقه نگارش فیلمنامه‌های مشهوری مانند “پارک ژوراسیک”، “جنگ دنیاها” و “ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین” را در کارنامه دارد.

بلانت در نقشی جدید

امیلی بلانت که به تازگی در فیلم “اوپنهایمر” کریستوفر نولان در نقش همسر جی. رابرت اوپنهایمر دیده شد، بار دیگر با حضور در این پروژه بزرگ سینمایی، توانایی‌های خود را به رخ خواهد کشید. او پیش از این در فیلم‌های پرمخاطبی مانند “لبه فردا”، “درون جنگل” و “یک مکان ساکت” نیز به ایفای نقش پرداخته است.

اسپیلبرگ، اسطوره سینمای جهان

استیون اسپیلبرگ، کارگردان افسانه‌ای هالیوود، با سه جایزه اسکار برای فیلم‌های “نجات سرباز رایان” و “فهرست شیندلر” و کسب بهترین فیلم برای “فهرست شیندلر”، نیاز به هیچ معرفی‌ای ندارد. جدیدترین اثر او، “فابلمن‌ها”، هفت نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کرد.

انتظار برای اکران در سال ۲۰۲۶

فیلم جدید اسپیلبرگ که توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز ساخته می‌شود، در تاریخ 15 می 2026 (25 اردیبهشت 1405) راهی پرده‌های سینما خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا