افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

هدیه تهرانی از برادرش رونمایی کرد | عجب تیپ ورزشی ای زده خانوم بازیگر + عکس

به گزارش بازیگر 360 ، عکسی از هدیه تهرانی، بازیگر سرشناس سینمای ایران، در کنار برادرش در فضای مجازی منتشر شده و به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

این عکس که در صفحه اینستاگرام خانم تهرانی به اشتراک گذاشته شده، او را در کنار برادری نشان می‌دهد که تاکنون چهره‌اش برای مخاطبان ناآشنا بوده است. شباهت ظاهری این دو خواهر و برادر، بسیاری از کاربران را متعجب کرده و به سوژه بحث و گفتگو در فضای مجازی تبدیل شده است.

بازتاب‌های این عکس در شبکه‌های اجتماعی

انتشار این عکس با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است. برخی از کاربران از دیدن این عکس ابراز خوشحالی کرده‌اند و برای هدیه تهرانی و برادرش آرزوی سلامتی و موفقیت کرده‌اند.

برخی دیگر نیز به شباهت ظاهری این دو خواهر و برادر اشاره کرده‌اند و از تعجب خود از این موضوع نوشته‌اند.

هدیه تهرانی: ستاره بی‌بدیل سینمای ایران

هدیه تهرانی، بدون شک یکی از نام‌های درخشان در تاریخ سینمای ایران است. بازیگری که با چهره استخوانی، چشمان نافذ و توانایی بی‌نظیرش در ایفای نقش‌های مختلف، جایگاه ویژه‌ای در قلب مخاطبان پیدا کرده است.

هدیه تهرانی در تیرماه سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او از همان دوران نوجوانی به بازیگری علاقه داشت و در تئاتر و تلویزیون فعالیت می‌کرد. در سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم “دلشدگان” به کارگردانی علی مصفا، پا به عرصه سینما گذاشت و با استقبالی کم‌نظیر از سوی مخاطبان و منتقدان روبرو شد.

کارنامه‌ای پر افتخار

تهرانی در طول سال‌های فعالیت خود در سینما، در فیلم‌های متعدد و برجسته‌ای بازی کرده است که از جمله آنها می‌توان به “سلطان” (مسعود کیمیایی)، “قرمز” (فريدون جيراني)، “چهارشنبه سوری” (اصغر فرهادی)، “آبادان یازده روز محاصره” (محمدحسین مهدویان) و “عادت نمی‌کنیم” (ابراهیم ابراهیمیان) اشاره کرد.

او در بسیاری از این فیلم‌ها، نقش اول زن را بر عهده داشته و با بازی‌های درخشان خود، جوایز متعددی از جمله دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر را برای فیلم‌های “قرمز” و “چهارشنبه سوری” به دست آورده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا