افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

زادروز هدیه تهرانی با تصاویری ماندگار از فداکاری و انسان‌دوستی

به گزارش بازیگر 360 ،امروز، چهارم تیرماه، سالروز تولد هدیه تهرانی، بانویِ بی‌بدیل سینمای ایران است. بازیگری که در طول ۲۵ سال فعالیتِ بی‌وقفه، همواره بر قله‌ی هنرِ بازیگری درخشیده و نامش در میان محبوب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بانوانِ این عرصه جاودانه شده است.

هدیه تهرانی در یک دهه اخیر، با وسواس و گزیده‌کاری، نقش‌های ماندگاری را بر پرده‌ی سینما نقش آفریده و در کنار آن، در فعالیت‌هایِ عام‌المنفعه و زیست‌محیطی نیز حضوری پررنگ و اثرگذار داشته است.

به همین مناسبت، ریحانه طراوتی و نیلوفر علایی، دو عکاسِ نام آشنا، با انتشار تصاویری از حضورِ هدیه تهرانی در زلزله‌ی بم در سال ۱۳۸۲، زادروز این بانویِ نیکوکار را گرامی داشتند.

زلزله‌ی بم که در بامداد پنجم دی‌ماه سال ۱۳۸۲ به وقوع پیوست، در عرضِ ۱۲ ثانیه، این شهرِ باستانی را ویران کرد. فاجعه‌ای که جانِ 30 تا 40 هزار نفر را گرفت، 30 هزار تن را مجروح کرد و 85 درصد از شهر را به خاک و خون کشید.

هدیه تهرانی، اما در اوجِ این مصیبت، با عزمی ستودنی، دوشادوش نجاتگرانِ صلیب سرخ، راهیِ دیارِ بم شد تا مرهمی بر زخمِ دلِ زلزله‌زدگان باشد.

گفته می‌شود هدیه تهرانی بلافاصله پس از شنیدن خبرِ فاجعه، با اولین پرواز راهیِ بم شد و بدون هیچ ادعایی، آستینِ همت بالا زد و روزها در میانِ ویرانه‌ها به یاریِ آسیب‌دیدگان شتافت.

تصاویرِ منتشر شده از سوی ریحانه طراوتی و نیلوفر علایی، بازتابی از این فداکاری و انسان‌دوستیِ بی‌حد و حصر هدیه تهرانی است. زنِ یی که در تار و پودِ هنر و انسانیت گره خورده و همواره منشأِ خیر و برکتی برای جامعه بوده است.

زادروز این بانویِ فرهیخته و نیکوکار، بر همگان مبارک باد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا