افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

پدر و پسری با چشم‌ های رنگی که قلبتان را می‌برند + عکس از شباهت خیره‌کننده‌ پارسا پیروزفر و پسرش

به گزارش بازیگر 360 ، حاشیه‌های جالبی پیرامون سریال “در انتهای شب” در حال شکل‌گیری است. این بار اما نه به خاطر داستان یا کارگردانی، بلکه به خاطر شباهت عجیب و غریب بازیگر نقش پسر به پدرش در دنیای واقعی!

رایان سرلک، بازیگری که نقش “دارا”؛ پسر “بهنام” با بازی پارسا پیروزفر را در این سریال ایفا می‌کند، عکسی از خودش در کنار پیروزفر منتشر کرد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

شباهت خیره‌کننده‌ی این دو در این عکس، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. بسیاری از دنبال‌کنندگان این سریال در نظرات خود به این شباهت اشاره کرده و از آن as a casting coup یاد کرده‌اند.

در انتهای شب، داستانی اجتماعی را روایت می‌کند که به نویسندگی ارسلان امیری و کارگردانی آیدا پناهنده در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است.

این سریال با روایتی جذاب و بازی‌های درخشان، تاکنون توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های حال حاضر تبدیل شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا