افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

علاقه‌مندان به “موتورسواران” منتظر بمانید: نسخه باکیفیت فیلم از راه می‌رسد!

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوش برای طرفداران فیلم “موتورسواران”: نسخه باکیفیت این فیلم جنایی-درام سه هفته پس از اکران روی پلتفرم‌های دیجیتال منتشر خواهد شد.

نسخه باکیفیت “موتورسواران” سه هفته پس از اکران منتشر می‌شود!

“موتورسواران” که در تاریخ ۱ تیر (۲۱ ژوئن) روی پرده سینما رفت، داستان اعضای یک باشگاه موتورسواری را روایت می‌کند که در طول یک دهه از یک گروه محلی به یک باند فاسد تبدیل می‌شوند. این فیلم با الهام از کتاب عکسی به همین نام اثر دنی لیون ساخته شده و تام هاردی، جودی کومر، آستین باتلر، نورمن ریدس، مایکل شنون و بوید هالبروک در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حالا خبر رسیده که طرفداران این فیلم می‌توانند از تاریخ ۱۹ تیر (۹ جولای) نسخه باکیفیت آن را در خانه تماشا کنند. این فرصتی عالی برای کسانی است که نتوانستند “موتورسواران” را در سینما ببینند یا می‌خواهند دوباره از دیدن آن لذت ببرند.

“موتورسواران” به کارگردانی جف نیکولز و نویسندگی فیلمنامه توسط خود او، اثری جذاب و پرستاره است که بی‌شک ارزش دیدن دارد. اگر هنوز این فیلم را ندیده‌اید، فرصت را از دست ندهید!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا