افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

پروانه شدن در ایتالیا: «آخرین شیهه اسب» دو جایزه را از آن خود کرد!

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» به کارگردانی مهدیه محمدی، افتخاری دیگر را در عرصه بین‌المللی به دست آورد. این فیلم در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی Amicorti Film Festival که از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ ژوئن (۵ تا ۹ تیر) در پِوِرانیه ایتالیا برگزار شد، موفق به دریافت دو جایزه ارزشمند شد.

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» در ایتالیا درخشید: جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه برای فیلم کوتاه مهدیه محمدی

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» تندیس بهترین فیلم کوتاه و همچنین تندیس بهترین فیلمنامه این جشنواره را از آن خود کرد. فاطمه معتمدآریا، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، ریاست هیات داوران این دوره از جشنواره را بر عهده داشت. حسین سلیمانی و نازنین کریمی نیز دو تن از دیگر اعضای ایرانی هیات داوران ۹ نفره این رویداد بودند.

این فیلم کوتاه ۱۷ دقیقه‌ای که در ژانر عاشقانه ساخته شده، داستان زنی را روایت می‌کند که در جستجوی عشق و رستگاری است. مهدخت مولایی و نیما نادری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» در موسسه فرهنگی هنری «نگاه آخر» و با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده است. سولماز اعتماد نیز پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

این موفقیت، بار دیگر نشان‌دهنده توانایی و استعداد فیلمسازان جوان ایرانی در عرصه بین‌المللی است. کسب این دو جایزه ارزشمند، بدون شک انگیزه مضاعفی برای مهدیه محمدی و سایر عوامل این فیلم خواهد بود تا در ادامه مسیر به خلق آثار فاخر و ماندگار بپردازند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا