افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

خانه‌ی دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه‌ی محبوب سریال «مهمونی» + تصاویر

به گزارش بازیگر 360 ، هوتن شکیبا، بازیگر و صداپیشه‌ی محبوب کشورمان، تصاویری از خانه‌ی پدری خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.

تصاویر منتشر شده از خانه‌ی پدری هوتن شکیبا مورد استقبال کاربران قرار گرفت

خانه‌ی دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه‌ی محبوب سریال «مهمونی» + تصاویر خانه‌ی دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه‌ی محبوب سریال «مهمونی» + تصاویر خانه‌ی دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه‌ی محبوب سریال «مهمونی» + تصاویر

این تصاویر، سادگی و زیبایی خانه‌ی پدری شکیبا را به نمایش می‌گذارند. از مبلمان ساخته شده با کنده‌های قدیمی گرفته تا حیاط خلوتی که حال و هوای خانه‌های مادربزرگ‌ها را دارد، همه و همه نشان‌دهنده‌ی ذوق و سلیقه‌ی خاص صاحبخانه است.

هوتن شکیبا در 24 خرداد 1363 در سنندج متولد شد. او در کودکی خجالتی و کم‌رو بود، اما با تشویق اطرافیان، به دنیای هنر و بازیگری قدم گذاشت. شکیبا در خانواده‌ای کردتبار متولد شد.

مادر او معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود. او یک برادر به نام هومن دارد که از او بزرگتر است و در هنر نقاشی فعالیت می‌کند.

خانواده‌ی مادری هوتن شکیبا دستی در هنر داشتند و او برخلاف نظر پدرش که مخالف بازیگر شدن او بود، به این حرفه ورود کرد و به یکی از چهره‌های شناخته شده‌ی سینما و تلویزیون تبدیل شد.

شکیبا در حال حاضر صداپیشه‌ی عروسک بچه در سریال پرطرفدار «مهمونی» است که به واسطه‌ی این نقش، به شهرت و محبوبیت زیادی در بین مردم دست پیدا کرده است.

انتشار تصاویر خانه‌ی پدری هوتن شکیبا، بار دیگر ذوق و سلیقه‌ی او را به نمایش گذاشت و مورد توجه بسیاری از طرفداران این هنرمند قرار گرفت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا