افتتاح حساب در ترکیه
فیلم ایرانیفیلم و سریال

فیلم سینمایی «دوران» با بازی حامد بهداد و بهنوش طباطبایی کلید خورد

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که داستان آن در دهه شصت روایت می‌شود، پس از مدتی پیش‌تولید، وارد مرحله فیلمبرداری شده است.

محسن جسور، کارگردان این فیلم، پیش از این فیلم سینمایی «شکار حلزون» را ساخته بود که در گروه هنر و تجربه اکران شد. «دوران» دومین تجربه بلند سینمایی او محسوب می‌شود.

داستان فیلم «دوران» در فضایی حماسی و با تمرکز بر روایت زندگی مردم در دهه شصت شکل گرفته است. بخشی از فیلمبرداری این اثر نیز بر روی یک نفتکش انجام خواهد شد که به داستان فیلم عمق و جذابیت بیشتری می‌بخشد.

حامد بهداد و بهنوش طباطبایی به عنوان زوج اصلی این فیلم انتخاب شده‌اند. این دو بازیگر توانمند برای اولین بار است که در یک پروژه سینمایی با هم همبازی می‌شوند. حضور بهنوش طباطبایی در این فیلم پس از حدود ۶ سال دوری از سینما، اتفاقی قابل توجه است. آخرین حضور او در سینما به فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون» در سال ۹۷ برمی‌گردد.

سیدمهدی جوادی، مدیرعامل پیشین بنیاد سینمایی فارابی، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. با توجه به سابقه کاری جوادی و موضوع جذاب فیلم، انتظار می‌رود «دوران» در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید و مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گیرد.

عرفان ناصری نیز به عنوان یکی دیگر از بازیگران این فیلم معرفی شده است. حضور او در کنار بهداد و طباطبایی، ترکیب بازیگران این فیلم را جذاب‌تر کرده است.

فیلمبرداری «دوران» در ماهشهر به عنوان لوکیشن اصلی فیلم، به دلیل فضای خاص و تاریخی این شهر انتخاب شده است. این انتخاب می‌تواند به خلق فضایی اصیل و باورپذیر در فیلم کمک کند.

با توجه به اطلاعات موجود، می‌توان انتظار داشت که «دوران» یک اثر سینمایی ماندگار باشد که به زندگی مردم در دهه شصت می‌پردازد. حضور بازیگران مطرح و کارگردانی باسابقه، نویدبخش یک فیلم سینمایی قوی و دیدنی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا