آخرین خبر از حال آتیلا پسیانی از زبان دخترش
بعد از انتشار تصاویر آتیلا پسیانی در آیین نکدواشتش نگرانیهای زیادی درباره این بازیگر پرسابقه و سلامتیاش ایجاد شد.ستاره پسیانی در پاسخ به ابراز نگرانی ها در مورد وضعیت سلامتی پدرش آتیلا پسیانی به علیرضا جعفرزاده تدوینگر سینما گفت:بیماری پدرم از بین رفته و درمانش تمام شده.
سرطان آتیلا پسیانی
بیوگرافی آتیلا پسیانی
آتیلا پسیانی نام و چهرهای آشنا برای مردم ایران است. پسیانی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون ایران است که به اندازه سابقه و اعتبارش در سینما و تلویزیون، در تئاتر هم اعتبار دارد و به عنوان کارگردان و بازیگر کمک زیادی به روی صحنه رفتن نمایشهای متعددی کرده است. آتیلا پسیانی همینطور در پرورش بازیگر هم فعالیت دارد و در آموزشگاههای بازیگری مختلفی فعالیت داشته و بسیاری از ستارهها و چهرههای امروز سینما و تلویزیون ایران رو، او اولین بار در برابر دوربین قرار داده است. او سالها در کنار امین تارخ در برگزاری کلاسهای بازیگریاش فعال بوده و خود نیز کلاسهای بازیگری زیادی برگزار کرده است.
پسیانی در حدود 120 فیلم، سریال، تلهتئاتر و تئاتر نقشآفرینی کرده و از پرکارترین بازیگران تاریخ سینما و تلویزیون ایران است، او همچنین بیش از 30 نمایش تئاتری را کارگردانی کرده و علاوه بر اینها تجربههایی در بازیگردانی، دستیاری کارگردان، طراحی صحنه و لباس، انتخاب بازیگر و … داشته است. آتیلا پسیانی با کارگردانهای مطرحی مثل بهرام بیضایی، ابراهیم حاتمیکیا، بهروز افخمی، رسول ملاقلیپور و … همکاری داشته است.در ادامه بیشتر با بیوگرافی آتیلا پسیانی آشنا خواهیم شد.
در بیوگرافی آتیلا پسیانی آمده است : او متولد 10 اردیبهشت 1336 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است
در بیوگرافی آتیلا پسیانی لازم به ذکر است او فارغالتحصیل سال 61 رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.
قد آتیلا پسیانی
در بیوگرافی آتیلا پسیانی آمده است قد او 176 سانتی متر است.
بیوگرافی خانواده آتیلا پسیانی
دربیوگرافی آتیلا پسیانی درباره ی خانواده اش آمده است : در خانواده اهل هنری متولد میشود آتیلا فرزند بزرگ حلال پسیانی و مرحوم جمیله شیخی است که از با سابقهترین و مشهورترین بازیگران سینما،تئاتر و تلویزیون ایران بوده است و از 10 سالگی به تشویق پدر و مادر هنرمند و فرهنگ دوست اش با تئاتر بروی صحنه رفت
ازدواج و وضعیت تاهل آتیلا پسیانی
بیشترین جستجوها در بیوگرافی آتیلا پسیانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.
آتیلا پسیانی صاحب همسر و فرزندانی میشود که همه فعالیتهای هنری دارند. همسر آتیلا پسیانی، فاطمه تقوی است که او هم بازیگر سینما و تلویزیون است.
در بیوگرافی آتیلا پسیانی میخوانیم حاصل ازدواج پسیانی با فاطمه تقوی هم که آشناییشان پس از همبازی شدن در فیلم «عفریت» در سال 1360 شکل میگیرد، دختری به نام ستاره و پسری به نام خسرو است که هر دو در تئاتر فعالیت دارند؛ اما ستاره پسیانی به خاطر حضور در سینما و تلویزیون شهرت بیشتری نسبت به برادرش دارد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سال تئاتر را هم در سال 88 در کارنامه خود میبیند.
پسیانی همچنین مؤسس گروه تئاتری به نام «بازی»، متشکل از اعضای خانوادهاش است.
بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی
فاطمه نقوی متولد سال 1333 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس روان شناسی کودک از مدرسه عالی شمیران است که از سال 1356 با تئاتر بروی صحنه رفت
در سال 1357 در فیلم کوتاه سکوت و سلام با آتیلا پسیانی همکار بود و حالا هر از گاهی جلوی دروبین می رود
علایق و حقایقی درباره آتیلا پسیانی
در ادامه بیوگرافی آتیلا پسیانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.
شغل و علت کم کاری آتیلا پسیانی
من حرفه دیگری هم دارم ، کار طراحی داخلی می کنم و بخشی از نیازهای مادی ام از آن راه تأمین می شود بنابراین لازم نیست هر نقشی را بپذیرم
او همچنین گفت:
تماشاخانه ایرانشهر اعلام کرده سال 93 نمی تواند به من سالن بدهد و باید تا اوایل سال 94 منتظر بمانم. در برنامه نیم سال اول تئاتر شهر هم که جایی نداشتیم، به همین دلیل فکر می کنم سال 93 خیلی برای من سال تئاتر نباشد و من هم این موضوع را به فال نیک گرفتم و می خواهم مغازه باز کنم!
تلاش آتیلا پسیانی برای آرزوهایش
توانايی اين را دارم كه خوشی های زيادی را با هر چيز دم دستی ايجاد كنم
اگر آرزويی داشته باشم برای به دست آوردن آن به طور باور نكردنی ای سعی و تلاش می كنم و به محض اينكه آن را به دست بياورم دنبال آرزويی جديد می روم
فعالیت های صنفی آتیلا پسیانی
چهار دوره عضو هیأت مدیره خانه تئاتر بوده ام؛ چند دوره هم عضو شورای مرکزی انجمن بازیگران خانه سینما ، بنابراین همواره در فعالیت های صنفی بوده ام
آتیلا پسیانی سخنوری لایق
اعتماد به نفس بسيار و شخصيتی كاملا غيرمتعصب دارد ، سخنوری لايق و رويايی است
چشم انداز شخصيتش از موفقيت و پيشرفتش مهم ترين محرک او در كارهايش است از آنجا كه فردی بيقرار است تغييرات اساسی در كار و زندگی شخصی او پی درپی به وجود می آيد
آتیلا پسیانی بیزار از یکنواختی
در بیوگرافی آتیلا پسیانی بهتر است بدانید مهمترين خصوصيتش بيزاری از يكنواختی است كه گاهی موجب رفتار تهاجمی او نيز می شود از زندگی و كارهای معمولی و عادی متنفر است و هيجان چاشنی روزانه زندگی اوست
درک و ذوق هنری بالايی دارد ، مغرور است و به شدت در جست و جوی ايده آل های خود اما كاملا خودبينی و غرور خود را پنهان می كند
خيلي تلاش می كند تا هم به خود و هم به ديگران ثابت كند كه چقدر فوق العاده است
آتیلا پسیانی سفیر انجمن خیریه
در بیوگرافی آتیلا پسیانی میخوانیم انجمن خیریه حامیان کودکان نقص ایمنی در هفته جهانی نقص ایمنی آتیلا پسیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون را به عنوان سفیر این انجمن معرفی کرد
شروع فعالیت هنری آتیلا پسیانی
مقطع دبیرستان در جلسان انجمن های ادبی و اجرای نمایش شرکت می کرد تا اینکه بعد از کارآموزی نزد اساتید این هنر به استخدام اداره تئاتر پهلوی درآمد
آتیلا پسیانی در جلوی دوربین
آتیلا پسیانی که از نوجوانی در گروههای مختلف تئاتری تجربه بازیگری اندوخته بود، در سال 56 برای اولین بار در مقابل دوربین قرار میگیرد و در سریال «لحظه» به کارگردانی محمدصالح علاء با مادرش همبازی میشود و پس از آن اولین تجربه سینماییاش را در سال 60 با فیلم «عفریت» ساخته فرشید فلکنازی پشت سر میگذارد؛ پسیانی در جریان بازی در این فیلم با فاطمه تقوی همسرش همبازی میشود و آشناییاش با او از همینجا شکل میگیرد.
او ضمنا در برنامه چهل تیکه به گفته خودش در فیلمی که گم شده است در سال 1348به مدت ۴۰ثانیه نقش داشته است
شهرت آتیلا پسیانی با «محله برو بیا»
در بیوگرافی آتیلا پسیانی آمده است «محله برو بیا» از موفقترین مجموعههای تلویزیون بعد از انقلاب اسلامی است که هرچند برای کودکان ساخته شده بود، مورد توجه همه مخاطبان تلویزیون قرار میگیرد و بازیگران زیادی از جمله اکبر عبدی، حمید جبلی و … را معرفی میکند. آتیلا پسیانی هم با بازی در نقش «پسر باهوش یونانی» در همین سریال برای اولین بار دیده میشود و به چهرهای آشنا برای مردم تبدیل میشود.
حمله آتیلا پسیانی به سیمرغ
آتیلا پسیانی بعد از دیده شدن در سریال «محله برو بیا»، تجربههای سینمایی و تلویزیونیاش را ادامه میدهد و در سال 63 کار دیگری را در تلویزیون با داریوش مودبیان تجربه میکند و در سریال «محله بهداشت» او حضور مییابد.
پس از آن در سال 67 آتیلا پسیانی در فیلم «طلسم» به کارگردانی داریوش فرهنگ بازی میکند و در کنار جمشید مشایخی و سوسن تسلیمی تجربه ارزندهای میاندوزد و به خاطر بازی در این فیلم کاندیدای دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر میشود.
موفقیت آتیلا پسیانی در تلویزیون و تئاتر، تجربههای جدید در سینما
در بیوگرافی آتیلا پسیانی میخوانیم : پسیانی در سال 71 بازی در سریال پرطرفدار و موفق «آپارتمان» به کارگردانی اصغر هاشمی را تجربه میکند و در کنار بازیگرانی مثل پرویز پرستویی، حمیده خیرآبادی، امین تارخ، رضا کیانیان و … در ساخت این سریال ماندگار نقش ایفا میکند.
در همین دوران و در سال 72 پسیانی کار با کارگردان بزرگ دیگری را هم تجربه میکند و در مقابل دوربین ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم «خاکستر سبز» قرار میگیرد و یکی از بهترین بازیهای سینماییاش را در این فیلم تجربه میکند.
همکاری او با حاتمی کیا در فیلم بعدی این کارگردان نیز ادامه مییابد و اینبار پسیانی در سال 74 و با فیلم «بوی پیراهن یوسف» به عنوان بازیگردان، انتخابکننده بازیگر و دستیار کارگردان در کنار حاتمی کیا قرار میگیرد؛ همچنین آتیلا پسیانی در مشهورترین فیلم حاتمی کیا یعنی «آژانس شیشهای 1376» هم به عنوان انتخابکننده بازیگران نقش داشته است.
آتیلا پسیانی در سال 73 در فیلم «در کمال خونسردی» به کارگردانی سیامک شایقی بازی میکند و برای این نقش کاندیدای دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول از سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر میشود.
موفقیتهای پسیانی در این سال در تئاتر هم ادامه مییابد و او نمایش «بودن یا نبودن» را که در سال 72 مورد توجه قرار میگیرد، در سال 73 مجددا روی صحنه میبرد.
سالهای درخشش آتیلا پسیانی در سینما
از اواخر دهه 70 تا اواسط دهه 80، پسیانی بازیهای درخشانی را در سینما به نمایش میگذارد.
او در سال 78 با بازی در فیلم «دوزن» اثر برجسته تهمینه میلانی به عنوان دومین بازیگر نقش مکمل مرد از نگاه انجمن منتقدین و نویسندگان ایران دست مییابد، در سال 79 به خاطر بازی در «نسل سوخته» به کارگردانی رسول ملاقلیپور برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل از جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران میشود و در جشن خانه سینما جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود میکند، برای «آب و آتش» ساخته فریدون جیرانی در سال 80 به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشن خانه سینما شناخته میشود و از نگاه انجمن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران عنوان سومین بازیگر نقش مکمل مرد را به خود اختصاص میدهد و برای «شام آخر» فریدون جیرانی در سال 81 باز هم تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به خانه میبرد.
پسیانی در سال 82 پنج نمایش از جمله «کالیگولا شاعر خشونت» را به روی صحنه میبرد، اما با درخشش در سینما و پرکاریاش در این زمینه، مدتی از تئاتر دور میشود و تا سال 87 که نمایش موفق «متابولیک» را به صحنه میبرد، به عنوان کارگردان تئاتر فعالیتی نمیکند.
پسیانی در سالهای دوریاش از تئاتر در فیلمهای سینمایی زیادی ایفای نقش میکند که از مهمترین آنها میتوان به «گاوخونی-1381» و «فرزند صبح 1387» هر دو به کارگردانی بهروز افخمی، «گاهی به آسمان نگاه کن-1381» به کارگردانی کمال تبریزی و «آتشبس 1384» به کارگردانی تهمینه میلانی اشاره کرد
او همچنین در سال 85 برای بازی در فیلم «چه کسی امیر را کشت» ساخته مهدی کرمپور برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشن خانه سینما میشود.
او در این سالها در تلویزیون هم نقش ایفا میکند که سریالهای «رانتخوار کوچک»، «زیر تیغ» «اولین شب آرامش» و چندین تلهتئاتر از مهمترین تجربههای او در این سالها هستند.
بازگشت آتیلا پسیانی به تئاتر، بازی در تلویزیون
هرچند پسیانی از شروع فعالیتش به عنوان بازیگر و کارگردان از پرکارترین بازیگران تاریخ سینما، تلویزیون و تئاتر ایران بوده است و تا به امروز تقریباً هیچگاه بی کار نبوده است؛ اما از اواخر دهه 80 تمرکزش را روی بازی در سریالهای تلویزیونی قرار میدهد و نقشهای تلویزیونیاش بیشتر از کارهای سینمایی او دیده میشود.
از مهمترین سریالهای تلویزیونی او در این سالها میتوان به «خداحافظ بچه -1390»، «دیوار 1391»، «مادرانه 1392» «مدینه 1393»، «پرده نشین 1393» و «زیر پای مادر 1396» اشاره کرد و از بازیهای سینماییاش هم میتوان از «پل چوبی 1390»، «هیچکجا هیچکس 1391»، «سیانور 1394»، «دلبری 1394» و «جاده قدیم 1396» نام برد.
سالهای پر حاشیه تئاتری آتیلا پسیانی
پسیانی که چند سالی به دلیل پرکاریاش در تلویزیون و سینما از نمایش فاصله میگیرد، با نمایش «متابولیک» در سال 87 به تئاتر برمیگردد و پس از آن نمایشهای «کشتی و شیطان» (نویسنده و کارگردان)، «پروفسور بوبوس» (بازیگر و کارگردان) و «مخمل آبی» را به روی صحنه میبرد تا نوبت به نمایش «عرق خورشید، اشک سرما» در سال 92 برسد.
پسیانی در این نمایش و در اقدامی عجیب، اسب به روی صحنه میآورد و همین قضیه حواشی زیادی را به همراه میآورد و با شایعه شدن مطالبی درباره بیماری اسبی که پسیانی در نمایشش از آن استفاده کرده بود، کار تا تعطیلی کامل همه اجراها بالا میگیرد تا پسیانی یکی از پر حاشیهترین کارهایش را تجربه کرده باشد.
آتیلا پسیانی کارگردانی و بازیگری تئاتر را با نمایشهای «گنگ خواب دیده»، «باغ آلبالو» و «دیابولیک: رومئو و ژولیت» ادامه میدهد و در سال 96 با بازی در نمایش موزیکال و پر زرقوبرق «اولیور توییست»، باز هم بر سر زبانهای اهالی تئاتر افتاد.
فعالیت های دیگر آتیلا پسیانی
کارگردانی تئاتر آتیلا پسیانی
در بیوگرافی آتیلا پسیانی آمده است:او از سال 63 و با کارگردانی نمایش «هفتخوان رستم» فعالیت خود را به عنوان کارگردان تئاتر آغاز میکند. پسیانی تا به امروز در کنار بازیهای بسیار تئاتریاش بیش از 30 نمایش تئاتر را کارگردانی کرده است که از مهمترین آنها میتوان به «ارکستر زنان آشوویتس 1368»، «آئورا 1372»، «قهوه قجری 1379»، «کالیگولا شاعر خشونت 1382»، «متابولیک 1387»، «عرق خورشید، اشک ماه 1392» و «باغ آلبالو 1394» اشاره کرد. پسیانی از مطرحترین بازیگران و کارگردانان تئاتر ایران است.
پسیانی پس از تجربه فیلم «طلسم» و بازی در چند سریال و چند فیلم دیگر از جمله فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا 1367» به کارگردانی محمد بزرگنیا، در سال 70 همکاری با بهرام بیضایی را تجربه میکند و در فیلم برجسته او یعنی «مسافران» به عنوان دستیار کارگردان و بازیگر نقش ایفا میکند.
پسیانی در همین سال به عنوان کارگردان نمایش «آئورا» را بر اساس نمایشنامهای به همین نام و نوشته کارلوس فوئنتس به روی صحنه میبرد که با استقبال چشمگیری مواجه میشود، به صورتی که دو سال بعد مجدداً این نمایش به روی صحنه میرود.
لیست آثار هنری آتیلا پسیانی
در ادامه بیوگرافی آتیلا پسیانی بازیگر آتش بس باید بگوییم در جدولهای جداگانه میتوانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.
تئاترهای آتیلا پسیانی
پسیانی از دهه شصت خورشیدی به بعد حضور فعالی در عرصه تئاتر ایران داشته که شامل اجراهای جشنوارهای و آزاد میشود. او با آثارش در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر حضور داشته که از این میان میتوان به جشنواره فجر سال ۱۳۷۰ اشاره کرد. پسیانی در این دوره واقعهخوانی جهاز جادو نوشته محمد چرمشیر را کارگردانی کرد و در کنار آثاری نظیر سایه ماه به کارگردانی انوشیروان ارجمند، مرگ یزدگرد به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی گلاب آدینه، دلدار به نویسندگی و کارگردانی حسین نوری و مالکنون به نویسندگی و کارگردانی مریم معترف و عزتالله مهرآوران به روی صحنه برد.
- جنایت و مکافات (رضا ثروتی)، تالار وحدت، (۱۳۹۸)، (بازیگر)
- نام بُرده (علی اصغر دشتی)، ۱۳۹۷
- نمیتونم راجع بهش حرف بزنیم ۱۳۹۷
- طناب (بازیگر) ۱۳۹۷
- دیابولیک: رومئو و ژولیت ۱۳۹۵
- «باغ آلبالو»؛ ۱۳۹۴(بعلاوه بازیگری)
- سوراخ ۲۰۱۴
- گنگ خواب دیده ۱۳۹۳
- «عرق خورشید ٬اشک ماه»؛ ۱۳۹۲
- «مخمل آبی»؛ ۱۳۹۲
- پروفسور بوبوس (بازیگر و کارگردان) ۱۳۸۹
- کشتی شیطان (نویسنده و کارگردان) ۱۳۸۸
- «متابولیک»؛ ۱۳۸۷
- نمایشنامهخوانی «کلاغ و دوچرخه»؛ ۱۳۸۳
- نمایشنامهخوانی «غلیظ مثل عسل»؛ ۱۳۸۲
- «نجوای خاک»؛ ۱۳۸۲
- «کالیگولا شاعر خشونت»؛ ۱۳۸۲
- «بحرالغرایب»؛ ۱۳۸۲
- «بازی در گالری»؛ ۱۳۸۱
- «بسه دیگه خفه شو»؛ ۱۳۸۱
- گنگ خواب دیده ۱۳۸۰
- «قهوهٔ قجری»؛ ۱۳۷۹
- «درد دل با سگ»؛ ۱۳۷۹
- «رستخیز»؛ ۱۳۷۸
- «تبار خون»؛ ۱۳۷۷
- «برف سبز»؛ ۱۳۷۷
- «اینم از این»؛ ۱۳۷۶
- «آبی که مار میخورد، زهر میشود»؛ ۱۳۷۵
- «آبی که گاو میخورد، شیر میشود»؛ ۱۳۷۵
- «بودن یا نبودن»؛ ۱۳۷۳
- «فاطمه عنبر»؛ ۱۳۷۳
- «بودن یا نبودن»؛ ۱۳۷۲
- «آئورا»؛ ۱۳۷۲
- «آئورا»؛ ۱۳۷۰
- «مجلس تقلید هفتخوان»؛ ۱۳۶۹
- «ارکستر زنان آشویتس»؛ ۱۳۶۸
- نمایشنامهخوانی «هرامسا» ۷۰۹/۷۰۵؛ ۱۳۶۸
- چهار تک پرده ۱۳۶۷
- هفت خوان رستم ۱۳۶۳
- سیاه باز (۱۳۹۹، حمید همتی)
- سلفی با دموکراسی (۱۳۹۸، علی عطشانی)
- سرخپوست (۱۳۹۷، نیما جاویدی)
- غلامرضا تختی (۱۳۹۷، بهرام توکلی)
- جاده قدیم (۱۳۹۶، منیژه حکمت)
- میلیونر میامی (۱۳۹۵، مصطفی احمدی)
- آشوب (۱۳۹۴، کاظم راست گفتار)
- نگار (۱۳۹۴، رامبد جوان)
- کارگر ساده نیازمندیم (۱۳۹۴، منوچهر هادی)
- نقش نگار (۱۳۹۴، علی عطشانی)
- آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴، فرزاد موتمن)
- دلبری (۱۳۹۴، سید جلال دهقانی اشکذری)
- سیانور (۱۳۹۴، بهروز شعیبی)
- نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴، تینا پاکروان)
- آتشبس ۲ (۱۳۹۳، تهمینه میلانی)
- مستانه (۱۳۹۳، محمدحسین فرح بخش)
- نازنین (۱۳۹۲، مهدی گلستانه)
- هیچکجا هیچکس (۱۳۹۱، ابراهیم شیبانی)
- زندگی خصوصی (۱۳۹۰، محمدحسین فرح بخش) (حضور افتخاری)
- خودزنی (۱۳۹۰، احمد کاوری)
- پل چوبی (۱۳۹۰، مهدی کرم پور)
- تلفن همراه رئیسجمهور (۱۳۹۰، علی عطشانی)
- یک عاشقانه ساده (۱۳۹۰، سامان مقدم)
- در امتداد شهر (۱۳۸۹، علی عطشانی)
- سوت پایان (۱۳۸۹، نیکی کریمی)
- پیتزا مخلوط (۱۳۸۹، حسین قاسمی جامی)
- نقطه بیبازگشت (۱۳۸۸، سیروس رنجبر)
- تهرون (۱۳۸۸، نادر تکمیل همایون)
- سلام بر عشق (۱۳۸۷، اصغر نعیمی)
- از رئیسجمهور پاداش نگیرید (۱۳۸۷، کمال تبریزی)
- دوزخ، برزخ، بهشت (۱۳۸۷، بیژن میرباقری)
- سفر مرگ (۱۳۸۷، حسن آقاکریمی)
- صداها (۱۳۸۷، فرزاد موتمن)
- فرزند صبح (۱۳۸۷، بهروز افخمی)
- یک وجب از آسمان (۱۳۸۷، علی وزیریان)
- موش (۱۳۸۶، شاهد احمدلو)
- سه زن (۱۳۸۵، منیژه حکمت)
- حس پنهان (۱۳۸۵، مصطفی رزاق کریمی)
- سایه (۱۳۸۵)
- پاداش سکوت (۱۳۸۵، مازیار میری)
- آتشبس (۱۳۸۴، تهمینه میلانی)
- چه کسی امیر را کشت؟ (۱۳۸۴، مهدی کرم پور)
- شبانه (۱۳۸۴، کیوان علیمحمدی، امید بنکدار)
- عروسک فرنگی (۱۳۸۴، فرهاد صبا)
- کارگران مشغول کارند (۱۳۸۴، مانی حقیقی)
- اسپاگتی در هشت دقیقه (۱۳۸۳، رامبد جوان)
- جایی برای زندگی (۱۳۸۳، محمد بزرگ نیا)
- مجردها (۱۳۸۳، اصغر هاشمی)
- برگ برنده (۱۳۸۲، سیروس الوند)
- کما (۱۳۸۲، آرش معیریان)
- گاهی به آسمان نگاه کن (۱۳۸۱، کمال تبریزی)
- گاوخونی (۱۳۸۱، بهروز افخمی)
- سفر به فردا (۱۳۸۰، محمدحسین حقیقی)
- شام آخر (۱۳۸۰، فریدون جیرانی)
- نیمه پنهان (۱۳۸۰، تهمینه میلانی)
- آب و آتش (۱۳۷۹، فریدون جیرانی)
- آواز قو (۱۳۷۹، سعید اسدی)
- ابر و خورشید (۱۳۷۹، محمدحسین حقیقی)
- نسل سوخته (۱۳۷۸، رسول ملاقلی پور)
- دو زن (۱۳۷۷، تهمینه میلانی)
- هیوا (۱۳۷۷، رسول ملاقلی پور)
- هفت سنگ (۱۳۷۶، سید عبدالرضا نواب صفوی)
- عقرب (۱۳۷۵، گروه کارگردانان)
- دیپلمات (۱۳۷۴، داریوش فرهنگ)
- شیخ مفید (۱۳۷۴، فریبرز صالح، سیروس مقدم)
- در کمال خونسردی (فیلم ۱۳۷۳) (۱۳۷۳، سیامک شایقی)
- روز شیطان (۱۳۷۳، بهروز افخمی)
- خاکستر سبز (۱۳۷۲، ابراهیم حاتمی کیا)
- مسافران (۱۳۷۰، بهرام بیضایی)
- دو فیلم با یک بلیت (۱۳۶۹، داریوش فرهنگ)
- راز خنجر (۱۳۶۹، محمدحسین حقیقی)
- پرواز پنجم ژوئن (۱۳۶۸، علیرضا سمیع آذر)
- کشتی آنجلیکا (۱۳۶۷، محمد بزرگ نیا)
- طلسم (۱۳۶۵، داریوش فرهنگ)
- مرگ سفید (۱۳۶۲، حسین زندباف)
- عفریت (۱۳۶۰، فرشید فلک نازی)