اخبار دیگران

بهترین قیمت خرید توری مش، توری گابیون، توری مرغی و …. در شهر مفتول

برقرای و حفظ امنیت در محل کار یا زندگی، از جمله مهم ترین نگرانی های بشر از گذشته تاکنون بوده است. به همین دلیل تا به امروز ابزار های بسیاری برای کمک به ایجاد امنیت در محل زندگی یا کاری ساخته شده است. یکی از مهم ترین این ابزار ها توری های فولادی هستند. انواع بسیار زیادی از توری ها تولید می شود که هرکدام در کاربرد های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید توری ها از سیم مفتول استفاده می شود. انواع مختلف این محصول بر اساس سایز سیم مفتول، نحوه تولید توری و ابعاد چشمه با یکدیگر تفاوت دارند. شهر مفتول بزرگ‌‎ترین تولیدکننده انواع محصولات مفتولی و توری است. در ادامه قصد داریم شما را با انواع توری مرغی، گابیون، حصاری، سرندی، مش و… در شهر مفتول آشنا کنیم. برای استعلام قیمت خرید توری مش و یا دیگر انواع توری های فلزی و دیگر محصولات مفتولی و یا مصالح ساختمانی مهم و پر کاربرد می توانید به وب سایت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه فرمایید و یا از طریق شماره تلفن 37556-021 با این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید توری مش

خرید توری مش

توری مش یکی از انواع توری های فلزی است. ممکن است در بازار این توری را با نام دیگر توری جوشی نیز شنیده باشید. این محصول در واقع نوعی توری مشبک فلزی است که از میلگرد آجدار و یا ساده برای تولید آن استفاده می کنند. این توری دارای دو نوع توری مش سبک و سنگین است. در صورتی که برای ساخت این توری از میلگرد های سبک با فاصله زیاد استفاده شود به آن توری مش سبک و در مقابل اگر برای ساخت آن از میلگرد هایی با سایز های بزرگتر و فاصله کم تر استفاده شود به آن توری مش سنگین گفته می شود. لازم است بدانید که این نوع توری در جنس های متنوعی چون پلاستیک، گالوانیزه، آهنی و… تولید و در بازار به فروش می رسد. بهره گیری از این توری از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. توری مش در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. بعلاوه استفاده از این توری سبب ضایعات کمتری می‌شود. توری مش به عنوان رسانای برق شناخته می‌شود و به راحتی برق و گرما را عبور می‌دهد. همچنین این توری دارای ویژگی های مثبت دیگری چون استحکام عالی، وزن کم و همچنین تهویه هوای مطلوب می باشد. بنابراین از توری مش به منظور ساخت پنل، نگهداری از سقف کاذب، زیرسازی ورزشگاه، تونل‌سازی و… استفاده می‌شود.

خرید توری گابیون

خرید توری گابیون

فنس گابیون یا توری گابیون، یکی دیگر از انواع توری فلزی موجود در فروشگاه اینترنتی شهر مفتول است. که در اصطلاح به آن توری سنگی نیز گفته می شود. این توری نیز همانند دیگر انواع توری های فلزی از سیم مفتول ساخته می شود.در حقیقت می توان گفت در نتیجه بافته شدن سیم مفتول‌ها به یکدیگر توری گابیون تولید می‌شود. به طور معمول درون توری گابیون از سنگ‌ریزه پر شده و در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مفتول هایی با ضخامت های 2، 2.5 و 3 میلی‌متری برای ساخت توری گابیون مورد استفاده قرار می گیرند. توری گابیون دارای دسته بندی های متنوعی چون فنس گابیون سبدی، توری تشکی، توری گابیون مش، توری تزئینی می باشد.از این محصول در موارد مختلف از جمله امور عمرانی، معماری بنا، ساخت‌وساز و… استفاده می‌شود. توری گابیون به طور معمول براساس ضخامت مفتول به کار رفته در تولید خود، در کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.اما چنانچه بخواهیم به طور دقیق‌تر کاربرد این محصول را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم به منظور مقاوم‌سازی بناهای مختلف، ایجاد استحکام در ساختمان‌های قدیمی، نماسازی و محوطه‌سازی، استفاده در کنار جاده‌ها به منظور جلوگیری از ریزش کوه، استفاده در کنار دریا برای جلوگیری از پیش‌روی آب و… از این محصول استفاده می‌شود. فاکتور هایی چون جنس و ضخامت مفتول، ابعاد چشمه، وزن توری و همچنین شرایط اقتصادی کشور در تعییین قیمت خرید توری گابیون نقش بسیار مهمی دارند.

خرید توری مرغی

خرید توری مرغی

یکی از توری‌های پر کاربرد فلزی توری مرغی است. توری مرغی در نتیجه بافنه شدن سیم‌های مفتولی به یکدیگر ساخته می‌شود. این توری براساس کاربرد هایی که دارد در ضخامت های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شود. به طور معمول برای ساخت توری مرغی از دو روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم استفاده می شود. اما به این نکته بایستی توجه داشت که توری مرغی تولید شده به روش گالوانیزه گرم از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. به همین دلیل قیمت خرید توری مرغی تولید شده به روش گالوانیزه گرم از نوع تولید شده با روش گالوانیزه سرد بالاتر است.همچنین لازم است بدانید که کیفیت توری مرغی ایرانی نسبت به نوع خارجی بهتر است. بنابراین در زمان خرید انواع توری مرغی باید به این موضوع توجه داشته باشید. از مزیت های اصلی توری مرغی می‌توان به قابلیت حمل آسان، سبک وزن بودن، قیمت مناسب، مقاومت عالی و سرعت در زمان اجرا اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا