اخبار دیگران

بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

سفر ماه عسل یکی از خاص‌ترین و خاطره‌انگیزترین سفرها، می‌تواند برای هرکسی باشد. مشهد مقدس از پرطرفدارترین مقاصد میان تازه‌عروس و دامادها می‌باشد. آن‌ها ترجیح می‌دهند با یک سفر زیارتی و سیاحتی زندگی خود را آغاز کنند. توجه ویژه زوج‌های جوان به شهر مشهد، باعث شده هتل‌های معروف مثل هتل هما 2 مشهد اتاق‌های زیبا و متفاوتی را برای ماه عسل زوج‌های جوان در نظر بگیرند. اتاق‌های ویژه ماه عسل ضمن امکانات و خدمات عالی، از دکوراسیون شیکی برخوردار هستند.

چنانچه شما هم می‌خواهید در سفر ماه عسل به مشهد اقامت خاطره‌انگیزی را تجربه کنید، اتاق‌های ویژه ماه عسل بهترین گزینه برایتان خواهد بود. در ادامه لیستی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل تهیه‌شده است.

تفاوت اتاق‌ ماه عسل هتل‌های مشهد چیست؟

در برخی از هتل‌های مشهد، اتاق‌های ویژه‌ای را به زوج‌های جوان اختصاص داده‌شده است که به‌عنوان اتاق‌های ماه عسل شناخته می‌شود؛ اما چه چیزی این اتاق را با سایر واحدهای اقامتی هتل متمایز می‌کند؟

مهم‌ترین موردی که اتاق‌های ماه عسل را با دیگر واحدهای اقامتی متمایز می‌کند، دکوراسیون خاص اتاق‌ها است. معمولاً هتل‌ها سعی کرده‌اند، اتاق‌های ماه عسل به‌گونه‌ای طراحی کنند که فضای آرام و دنجی را برای زوج‌ها به وجود بیاورند. همچنین گل‌آرایی، شمع آرایی و نورپردازی‌های بکار رفته، جلوه خاصی را به اتاق‌ها بخشیده است.

از دیگر ویژگی‌های این اتاق می‌توان به سرو غذا در اتاق به همراه گل‌آرایی، تزئین کیک و شیرینی مخصوص، آتلیه عکاسی و ارائه خدمات تشریفات ویژه به عروس داماد‌ها اشاره کرد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل بشمار می‌رود. چراکه این هتل 5 ستاره در فضایی لوکس و مجلل بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل درویشی نیاز به تعریف و تمجید ندارد، چراکه این هتل لاکچری، آوازه‌اش در سراسر کشور پیچیده است و کمتر کسی است که این هتل بی‌نظیر را نشناسند.

هتل درویشی در یک برج 20 طبقه 223 واحد اقامتی گوناگون را در خود جای‌داده است. جالب است بدانید واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد، بر اساس معماری و دکوراسیون نام‌گذاری شده‌اند. بهترین اتاق‌های هتل درویشی برای اقامت در ماه عسل اتاق‌های امپریال و سوئیت دوبلکس پرزیدنتال است که در فضایی لوکس و مجلل اقامت خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

زوج‌هایی که در سفر ماه عسل به مشهد، هتل درویشی را برای اقامت انتخاب می‌کنند، از امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و… بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است وعده صبحانه به‌صورت رایگان در هتل درویشی سرو می‌شود اما دیگر وعده‌های غذایی برعهده‌گرفته مسافران است. البته مسافران برای صرف غذا لازم نیست از هتل خارج شوند، چراکه بهترین رستوران‌های مشهد در این هتل 5 ستاره واقع‌شده‌اند.

در نظر داشته باشید، هتل درویشی مشهد ازجمله هتل‌های لوکس گران‌قیمت است؛ اما ازآنجایی‌که ماه عسل یک سفر خاص برای هرکسی است، قطعاً ارزش این هزینه را دارد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از پرطرفدارترین هتل 5 ستاره مشهد است؛ بدون شک این نام برازنده هتل است. چراکه همانند قصر، اقامت شاهانه‌ای را برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل دارای بیش از 350 اتاق و سوئیت است. از اتاق‌های اکونومی گرفته تا سوئیت‌های مجلل پرزیدنت. در میان واحدهای اقامتی متنوع هتل قصر طلایی، اتاق‌های پرنسس رویال ویژه زوج‌های جوان طراحی‌شده است از همین رو یکی از بهترین گزینه‌های برای اقامت در طول ماه عسل است.

در اتاق‌های پرنسس رویال هتل قصر طلایی، اولین چیزی که توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند، دکوراسیون سفید و طلایی اتاق‌ها است که با نورپردازی زیبا، جلوه خاصی را به اتاق بخشیده است. این واحدهای اقامتی علاوه بر فضای زیبا، امکانات بسیار خوبی مثل اینترنت، خدمات خانه‌داری، حمام اختصاصی مجهز به وان، صندوق امانات، اینترنت و… برخوردار است.

مهمانان مقیم در هتل قصر طلایی مشهد، در طول اقامتشان می‌توانند از امکانات رفاهی و تفریحی هتل مثل استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی، صبحانه رایگان و… بهره‌مند خواهید شد.

هتل 5 ستاره قصر طلایی ازجمله هتل‌های لوکس مشهد بشمار می‌رود که با توجه به امکانات درجه‌یک نباید انتظار هزینه ارزان داشت؛ اما اگر در سفر هزینه برایتان اهمیت ندارد، هتل قصر طلایی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است که همانند الماس می‌درخشد. جالب است بدانید هتل الماس در 25 طبقه، شامل 217 باب واحد اقامتی است که هرکدام با الهام گرفتن از معماری ملیت‌ها مختلف طراحی‌شده‌اند و بر همین اساس نام‌گذاری شده است. از جذاب‌ترین واحدهای اقامتی هتل الماس 2 مشهد می‌توان به سوئیت‌ ایران باستان، سوئیت، سوئیت رومی، سوئیت صفوی و… اشاره کرد؛ که هرکدام با طراحی خاص و امکانات عالی، گزینه خوبی برای زوج‌های جوان می‌باشد.

عروس و دامادهایی که قصد دارند زندگی مشترک را با سفر به مشهد آغاز کنند، واحدهای اقامتی ماه عسل (هانی مون) در فضایی آرام و دل‌نشین با امکانات رفاهی ویژه می‌تواند خاطره خوشی را برای آن‌ها رقم بزند. بنابراین هتل الماس از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل محسوب می‌شود.

هتل 5 ستاره الماس 2 از امکاناتی همچون رستوران‌های گوناگون، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ اینترنت، پارکینگ، اتاق بازی و… را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل های 5 ستاره معمولاً گران‌ترین اقامتگاه‌های بشمار می‌روند و هتل 5 ستاره الماس 2 نیز از این قاعده پیروی می‌کند؛ اما به‌جرئت می‌توان گفت هتل الماس خدمات و امکاناتی فراتر از هزینه دریافتی ارائه می‌دهد.

هتل بین‌المللی قصر

هتل بین‌المللی قصر

هتل قصر مشهد با توجه به سابقه زیادی که دارد یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل های مشهد است که قدمت آن به دهه 50 برمی‌گردد. البته این هتل مجلل در سال‌های اخیر به‌منظور ارتقا کیفیت و نوسازی تجهیزات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل قصر مشهد در فضایی لوکس و مجلل خدمات و امکانات بسیار خوبی را برای مسافران فراهم کرده است و همین موضوع باعث شده این هتل، از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل شناخته شود.

هتل قصر در 12 طبقه درمجموع دارای 220 باب اتاق و سوئیت است که همه واحدهای اقامتی هتل از امکانات بی‌نظیری برخوردار هستند؛ اما هتل قصر خاص‌ترین واحدهای اقامتی خود را تحت عنوان هانی مون یا همان ماه عسل را به زوج‌های جوان اختصاص داده است. عروس و داماد‌ها با رزرو اتاق ماه عسل هتل قصر، اقامتی راحت و رؤیایی را تجربه خواهند کرد.

هتل 5 ستاره قصر امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده خوبی را در برای مهمانان تدارک دیده است که از بهترین آن‌ها می‌توان به رستوران‌های گوناگون، کافی‌شاپ، مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)، سالن ورزشی، وسایل بدنسازی، کتابخانه، سالن بیلیارد، اتاق بازی، اینترنت و… اشاره کرد.

اتاق‌های ماه عسل هتل قصر با توجه به امکانات ویژه و تمام‌عیار، از گران‌ترین واحدهای اقامتی این هتل می‌باشد. چنانچه به دنبال اقامتی مقرون‌به‌صرفه هستید، بهتر است دیگر واحدهای اقامتی این هتل را رزرو کنید.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد که یکی از هتل‌های زیرمجموعه گروه هتلداری هما هستند، از هتل‌های معروف مشهد است که با توجه به سابقه درخشانی که دارد مورد، توجه مسافران قرارگرفته است. این هتل جزو اولین هتل‌های 5 ستاره عالی مشهد بوده که در سال 1374 فعالیت خود را با میزبانی از زائران آغاز نمود. همچنین در سال 1394 اقداماتی جهت نوسازی هتل صورت گرفت پس نگران قدیمی بودن هتل نباشید.

هتل هما 2 مشهد 206 باب واحد اقامتی دنج و مجهز را در درون خود جای‌داده است از همین رو این هتل، با استقبال خوب زوج‌های جوان روبه‌رو شده است. موقعیت مناسب هتل هما که به‌دوراز شلوغی و هیاهوی شهر است، باعث شده مسافران با رزرو هتل هما 2 اقامت سرشار از آرامشی را تجربه کنند.

هتل هما جهت رفاه حال مهمانان، هر آنچه مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم کرده‌اند و همین امر موجب شده مسافران در مدت‌زمان اقامتشان کمبود چیزی را احساس نکنند. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل هما می‌توان مواردی را همچون رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، صندوق امانات، سالن جلسه و همایش، اینترنت، صبحانه رایگان و… نام برد.

ازآنجایی‌که هتل 5 ستاره هما درازای هزینه نسبتاً مناسب، خدمات و امکانات بی‌نظیری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل شناخته می‌شود.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های مشهد بشمار می‌رود، چراکه این هتل تنها هتل واقع در حرم مطهر امام رضا (ع) است. ازآنجایی‌که این هتل در جوار امام هشتم (ع) قرارگرفته است و مسافران تنها با یک دقیقه پیاده‌روی به حرم دسترسی خواهند داشت، گزینه خوبی برای اقامت زائران خواهد بود. همچنین این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل محسوب می‌شود؛ چراکه زوج‌های جوان با اقامت در این هتل می‌توانند با توکل به امام رضا (ع) زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

هتل قصرالضیافه مشهد در 3 طبقه 57 واحد شیک با امکانات رفاهی مجهز در اختیار مسافران قرار داده است مسافران با اقامت در اتاق‌های این هتل، ضمن امکانات عالی می‌توانند از چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا که مشرف‌به حرم است بهره‌مند شوند.

هتل 5 ستاره قصرالضیافه ازنظر خدمات و امکانات هیچ‌چیزی کم ندارد؛ ازجمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، اتاق بازی، پارک کودک، اتاق ماساژ، خشک‌شویی و… اشاره کرد. توجه داشته باشید هتل قصرالضیافه فاقد مجموعه آبی است.

معمولاً هتل‌های نزدیک به حرم نسبت به سایر هتل‌ها از هزینه بیشتر برخوردار هستند و ازآنجایی‌که هتل قصرالضیافه در حرم امام رضا (ع) واقع‌شده، نباید انتظار هزینه ارزان از این هتل داشت.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور یکی دیگر از هتل‌های لوکس و مدرن مشهد است که در سال 1393 هم‌زمان با ولادت امام رضا (ع) فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان مرتفع و فوق‌العاده زیبای این هتل حتی از دور توجه افراد را به خود جلب می‌کند. البته لوکس بودن هتل تنها به نمای بیرونی آن ختم نمی‌شود، بلکه فضای لوکس و مجلل در تمامی بخش‌های هتل از اتاق‌ها تا رستوران‌ها کاملاً مشهود است.

هتل سی نور مشهد در 22 طبقه درمجموع شامل 280 واحد اقامتی گوناگون است. تنوع اتاق‌ها در هتل سی نور به‌قدری زیاد است که مسافران با دست‌باز می‌توانند محل اقامت دلخواه خود را انتخاب کنند. اگر شما جزو آن دسته از زوج‌های جوانی هستید که مشهد را برای سفر ماه عسل انتخاب کرده‌اید، بهتر است بدانید هتل سی نور از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است.

خاص‌ترین اتاق‌های هتل سی نور اتاق‌های پرنسس و امپریال نامیده می‌شود که طراحی مجلل و مدرن آن‌ها را با سایر اتاق‌ها متمایز می‌کند. اگر به دنبال اقامتی خاطره‌انگیز در مشهد هستید قطعاً هتل سی نور انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

مسافرانی که هتل سی نور مشهد را برای اقامت انتخاب می‌کنند در طول اقامتشان می‌توانند از امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، اینترنت، خشک‌شویی و… بهره‌مند شوند.

هزینه اقامت در هتل سی نور با توجه به ایام و فصول مختلف سال، متفاوت است. مسافران با مراجعه به سایت‌های رزرو هتل می‌توانند از هزینه اقامت هتل سی نور اطلاع یابند.

هتل رز درویش مشهد

هتل رز درویش مشهد

شاید وقتی حرف از هتل 3 ستاره در میان است ناخودآگاه تصویر هتلی معمولی با امکانات معمولی در ذهنتان تداعی شود. درصورتی‌که همیشه این‌گونه نیست. هتل رز درویشی یکی از هتل‌های لوکس مشهد است که در سال 1399 به‌عنوان یک هتل 3 ستاره فعالیت خود را آغاز نمود. بااینکه سال‌های زیادی از فعالیت این هتل نمی‌گذرد، اما در همین مدت‌زمان اندک توانسته مورد رضایت مسافران واقع شود. لازم به ذکر است در ساخت این هتل جدیدترین فناوری‌ها و متدهای استاندارد جهان بکار رفته است.

این هتل از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل بشمار می‌رود چراکه در میان واحدهای اقامتی گوناگون این هتل، لوکس‌ترین اتاق‌ها را به اتاق‌های ماه عسل اختصاص داده‌اند. سوئیت‌های ماه عسل هتل رز درویشی، علاوه بر فضای لوکس و لاکچری از امکانات ویژه‌ای مثل جکوزی، مبلمان، میز کار، میز آرایش، وسایل بهداشتی، آشپزخانه و… برخوردار است.

هتل رز درویشی با توجه به 3 ستاره بودنش خدمات و امکانات بسیار خوبی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. از بهترین آن‌ها می‌توان به دو رستوران مجلل، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، اینترنت، خشک‌شویی، خدمات خانه‌داری، خدمات ویژه معلولین و… اشاره کرد. توجه داشته باشید هتل رز درویشی فاقد پارکینگ و استخر است.

اقامت در هتل رز درویشی همراه با صبحانه و شام رایگان است و با توجه به امکانات و خدمات باکیفیت، ازنظر هزینه، هتل متوسط محسوب می‌شود.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل به شما معرفی کنیم اما هتل‌های مشهد به همین موارد ختم نمی‌شود. در مشهد هتل‌ها و اقامتگاه‌های گوناگونی وجود دارد از هتل‌های یک ستاره ارزان گرفته تا هتل‌های پنج ستاره لوکس؛ اما فراموش نکنید ماه عسل از سفرهای خاص بشمار می‌رود، پس بهتر است به فکر اقامت در هتل‌های لوکس 4 و 5 ستاره باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا